tirsdag den 17. august 2010

krabber perfekt til at koge suppe på

krabber
Er lige kommet hjem fra isefjorden ,var oppe og sætte 3 hummer tejner ,med hornfisk som madding ,kromanden skal trods varmen, lave fiske suppe alm.krabbe er perfekt til at koge suppe på ,der er nok ikke penge i det men,at stå sig godt med kromanden er ikke så tosset, jeg er før blevet beværtet med ægte kaviar østers og andre unikke delikatesser som jeg aldrig fik at smage hvis det var med kr.og øre,iøvrigt skaffer han nogle ting som i handlen bare koster kammuslinger blæksprutter tigerrejer ,jeg kommer ikke langt nok ud, til at fange disse,jeg skal helst hjem hver dag,og blæk sprutter har jeg ikke så meget erfaring med,kun fra Anders And og det er vist nogle fæle karle kam muslinger har jeg for 30 år siden fanget med vod på sjults og når vi fiskede hummer ved AnholtDe få vi fik blev ikke gamle,2min. i saltvand kogt så gå hjem Gordon Ramsei,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fiskegrej-shop

Fiskegrej-shop
Fiske-grej - på-vej til dig !
xxx